Dan efter dopparedagen

Det var trevligt igår.
Jag har numera utnämnt mig själv till expert på att se innehållet i julklapparna utan att ens klämma på dem.
Anlände till päronen och slängde ett öga på julklappshögen när jag gick förbi.
Sedan utspelade sig följande diskussion, på ett ungefär:

Jag: Ah, en micro. Perfekt, slipper jag köpa det själv.
Pappa: *mutter* Ja, fast den är jävligt tung, jag vet inte vad du ska ta den i när du ska hem.
Jag: Nääää fyyyy vad du är tråkig, jag skulle ju bara reka! Du måste ju förneka.
Pappa:Om du inte hade varit så nyfiken, skyll dig själv.
Mamma (försöker desperat rädda situationen) Vem har sagt att det ÄR en micro?
Pappa: *skrattar*
Jag: Du, det är försent att försöka rädda något nu.
Jag:(triumferande) I det paketet som ser ut som en korv är det  bergis badlakan.
Föräldrarna i kör: Fyyyyyyyy vad du är tråkig!

Resten gick jag bet på dock.


Kommentarer
Postat av: Anders

Haha. God Jul å de..

2007-12-25 @ 20:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0