Det var värt det!

Japp, trots tullavgift så var det lätt värt det hela. Bland annat ett par nya stövlar som sitter som en smäck och lite annat i klädesväg. Som om jag inte hade full garderob innan, nu svämmar den fullkomligen över. Får försöka komma på en lösning på det hela.
Ny arbetsvecka, nya intryck och nya tag.
Har suttit och filat på ett mail nu ett tag, dels i huvudet och dels på print. Vad det gäller återstår att se. Vissa vet redan. :) Nej, det gäller inte ett annat jobb och jag ska inte flytta.
Det är oerhört mycket som ska klaffa och jag får ta både en och tjugo funderingar, men det vore så otroligt roligt!
Kanske inte allt för svårt att gissa om man känner mig.
På onsdag lämnar jag landet ett par timmar. Då bär det av till danmark med min ömma moder.
Kan bli trevligt! Man behöver lite ensamtid med sina päron.
I lördags vallade jag runt min ömma fader runt halva öland. Vi avslutade roadtrippen med varmkorv köpt av en oinspirerad snorvalp. Men gott var det i regnrusket.
Han hade fått på sig ett par jeans, ett plagg som han enligt egen utsago,  inte burit på 20 år. Det var snygga jeans, och han såg riktigt hipp ut, farsgubben!
Får se vad veckan har att erbjuda i övrigt. Som jag brukar säga, den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0