Gäsp.

John Blund är osedvanligt envis idag. Var det jag som i ett par inlägg sedan sa att jag aldrig är trött? Idag är jag det. Sov lite i natt dock, även med mina mått mätt.
Förvisso piggnade jag till när jag 06:40 gick till jobbet, men när jag kom ner i värmen och sjönk ner i min stol så slog tröttheten till som en rak höger.
Inte blir man piggare av att sitta och arbeta administrativt, men jag ska nog överleva även denna dag.
Dagens tistel till Titti. Hon skickade ut ett mail till alla som handlade om en undersökning om att män tydligen lever längre om de tittar på bröst dagligen. Nu är jag ju inte man, så jag kan inte svara på om det stämmer.
Hur eller hur, i slutet av bildspelet kom massa animerade bilder på diverse bröst.
INTE arbetsrelaterat, ser inte så fint ut när folk går förbi och kollar på ens skärm.
Igår gjorde jag en bra deal tror jag. Min uppoffring, 20 kg hundmat. Jag får en ny TV.
I eftermiddag stundar after work, nice! Det kan aldrig bli fel.
Först ska jag härja runt på stan med Nina och inhandla det sista samt förhoppningsvis biljetter till juldagen.
Vi ses väl ute?
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0