Godiskrig.

Vi förärades med varsin gottepåse på jobbet, och den som kom på den idéen visste inte riktigt vad de gav sig in på. Jag och Johanna har suttit här och ratat diverse snuskigt godis, såsom sötlakrits och huvva, likörpraliner.
Man ska inte äta halva likörgodisar för att testa om de är ätbara. Det leder till kladdiga händer, allt man tar i kletar sig fast. Blir lite otympligt att släpa med sig hela kontoret på sina handflator.
Sedan kom vi på att vi istället för att kasta halvätet godis i papperskorgen kan man kasta det på elaka pojkar.
De var inte sena på att svara upp, och snart var/är kriget i full gång.
Anders har en stor fördel i sin hemsnickrade slangbella, och vi sitter här och huttrar som två kycklingar.
Jag hukar mig as we speak.
Slängde nämligen en likörpralin på Anders, och den sprack. Misstänker att jag har likörklet på hela min ordinareplats.
Dessutom, så har det varit tradingmarket här på kontoret. Diverse godis som någon funnit äckligt har funnit nya ägare. Jag bytte min sötlakrits mot Nettans chokladkulor. Anders försökte byta bort sina likörpraliner, men det var ingen som var intresserad.

Här finns bildbevis:



Försvarsposition intagen:

image25



En av mördarna och mordvapnet.

image26



Ondskan lyser i Anders ögon. Pure evil.

image27

Kommentarer
Postat av: Mördare??

Så du pekar alltså ut mig som mördare?? Jaja... Det ska jag komma ihåg.

2007-12-18 @ 18:18:31
Postat av: Anders

Detta inlägg är vinklat. Jag skyller all skuld på dig och den där Johanna.

2007-12-18 @ 23:42:05
Postat av: Frida

Mördare 1: Självklart, bilden talar för sig själv.
Anders: Ja, eller hur!

2007-12-19 @ 13:09:21
URL: http://fridakristine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0