Jag - en bitch? och osunt leverne.

Först av allt - jag är väl ingen bitch?
Får ibland höra bland nya bekanta "Jag vågade knappt inte prata med dig, jag tyckte du verkade så bitchig".
Det är ingen stämpel jag vill ha, men jag kan tänka mig att jag kan ibland ge ett kallt och stroppigt intryck om man inte känner mig. Det är givetvis helt omedvetet, det är sådan jag är helt enkel.
Jag är en ledartyp av naturen, det kanske uttrycker sig så.
Förhoppningsvis märker man ganska snart att jag inte är sådan om man känner mig.
Visst, jag kan vara elak. Riktigt elak dessutom. Men det är om man gjort sig förtjänt av sig, och jag tycker att jag kan kontrollera mitt humör bättre nu än förr. Därom tvista de lärda kanske =D
Om det är någon läsare därute som känner eller har känt sig nedtryckta, så ber jag offentligt om ursäkt.
F'låt.

Osunt leverne ja. Men kanske inte i främsta hand det man tänker på.
Jag är en människa med otroligt lite sömnbehov. 
Jag sover 3-4 timmar och vaknar fullt utvilad. Dessutom vågar jag säga att jag nästan aldrig är trött.
Visst, jag är inte omänsklig, men med tanke på att jag jobbar heltid, har hund och yada yada så borde jag vara tröttare...alltså, jag klagar inte, men jag är rädd för att det kommer att komma en smäll snart.
Har hänt en gång. Vaknade med hög feber och kände mig helt borta. Gick och lade mig igen, sedan sov jag oavbrutet till kvällen. Sedan var det okej igen.
Borde kanske ringa en varningsklocka, men dum som jag är så tar jag inte det på allvar.

Ikväll: Lugnt och skönt hoppas jag. I morgon: Party party!

Kommentarer
Postat av: Charming man

ha en trevlig helg! ;D

2007-12-14 @ 16:25:45
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: theernst

Bitchig...? Nja, du kanske kan verka vara som du själv antyder, lite kaxig och som du skriver "jag kan tänka mig att jag kan ibland ge ett kallt och stroppigt intryck"...

2007-12-14 @ 18:53:13
URL: http://theernst.blogspot.com
Postat av: Frida

Bah, tack för den Daniel! ;)

2007-12-14 @ 19:22:20
URL: http://fridakristine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0