Övertid....eller?

Just ja.
Har satt upp mig för övertid, och tänkte vara här vid 07.
Men igår innan jag somnade tog jag ett moget (?) beslut att inte ställa klockan, utan vakna när jag vaknar, och gå hit efter det, s.a.s.
Jag vaknade 07:30, så det var ju bara att tacka och ta emot kanske man kan säga..
Väl här, upptäcker jag att jag inte kan få igång det programmet jag behöver, så jag sitter och rullar tummarna innan jag efter sisådär 45 minuter får svar vad jag ska göra istället.
Så nu sitter jag i standby 2....(ni kollegor vet vad jag talar om)
Nog om det.

Jag är hyfsat förväntansfull nu...10 januari flyger jag mot norrare breddgrader, så får vi se vad resultatet av det besöket blir.

I morgon är den värsta dagen på året. Av den enkla anledningen att jag delar min vardag med en oerhört skotträdd hund. Men det får gå helt enkelt.

Nu: jobba vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0