Stackars bloggen..

..som har blivit alldeles försummad!
What's new? Ja, jag vet inte. Allt och inget antar jag.
Men jag lever *vinkar* det var väl mest det jag ville ha sagt.
Sitter på jobbet med truten full av lussebulle och häver i mig glögg.
igår var jag ute två timmar på kvällen.  Jag gick dessutom jäkligt fort. Hade jag lagt i en växel till hade jag kunnat säga att jag joggade. :)
Det allra bästa sättet att rensa ur sina tankar.
När jag kom hem var jag sjöblöt av svett och hundstackaren helt slutkörd.

Väntar på ett mail. Det finns inget som väntans tider...

Jag är omgiven av sjukt bra människor. Tack. Ni vet vilka ni är.
Det är gott att ha er när inspirationen tryter och man känner sig allmänt less och hopplös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0