Summering av gårdagen

Uj uj....varför blir jag alltid så hemskans onykter när jag strålar samman med min kusin?
Note to myself: Blanda inte massa olika sorters dricka.
Först blåbärsvodkan, nu detta. Uff.
Det var en trevlig kväll dock, trots en del missöden.
Det hela började på Ängö hos min farbror mfl där det bjöds på god mat och kortspel.
Jag och min kusin lyckades inte knäcka hennes päron i fyrmannavisst denna gången heller, men förr eller senare tar vi dem!
Mycket trevligt! Dessutom utmanade jag min farbror i bowling i ett svagt ögonblick, så det kanske ska bowlas på fredag. Jag och min stora käft..
Hur eller hur, sen bar det av till Harrys. Fördel om man har köpt biljett? Icke! Först stod vi i kö ett jäkla långt tag, sen precis när vi skulle gå in ljöd brandlarmet. Det vällde ut folk. Vi stod och fundilerade ett tag, sen sket vi i det...
Först skulle ju alla människor ut från stället, sen skulle de in igen, och sen skulle det bli våran tur...Nja, tänkte vi, och gick till ett annat ställe.
Det var trevligt där också. Så oväntade vändningar en kväll kan ta.
I morgon är det jobb igen.
Later, folks!

Kommentarer
Postat av: Klara

Tjo Fridan! Ta´t nu liiiiiiiite lugnt med du vet vad vid nyår... spara några små grå till nya året!
Gott slut 2007 och gott nytt 2008!

2007-12-27 @ 10:54:11
URL: http://www.klaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0