Summering av helgen.

Mjaha.

Jag tror jag börjar lida av dåligt minne, jag minns knappt vad jag gjorde i fredags, det är två dagar sedan..Förmodligen inget av vikt.
Igår var annorlunda dock. For runt som en skållad råtta hela dagen, och laddade inför annicas ankomst.
Det skulle förtäras rusdrycker hos en kollega. Allt blev kraftigt försenat dock, så vi stannade hemma hos mig.
Jag retade mig tokig på min TV-decoder som inte funkar som den ska, så vi var fast med Star Wars om jag inte minns helt fel.
Vi drack blåbärsvodka. Eller ja, drack och drack, shottade.. Låt oss säga såhär. Mina shotglas var lite för stora, och vodkan lite för god. Jag lade i högsta växeln och vad skulle Annica göra? Hänga på såklart.
Kom på varför jag sällan dricker vodka. Jag får minnesluckor. Blir nödvändigtvis inte dålig, men en del av dagen idag har gått åt till att bena ut kvällen.
Tyckte inte jag var så värst full, men det var jag tydligen. Minnesluckor brukar tyda på att man har varit rejält under isen.

Det nalkades utgång på utestället cirkus 10 steg härifrån. Cirka 7 steg hemifrån kastade Annica in handduken. Jag var ju också rejält slirig, men jag lyckades urskilja "dåligt" "hem" "kräkas" Uj uj.
Fick följa 'na hem. Hon bor kanske 12 steg från Palace.

Sen bar det av till stan där mina kollegor huserade.
KlantFrida tappade sin mobil så att batteriet flög ur.
Pin-kod? Ja, vad fan har jag, tänkte jag? Det är ett tecken på att man är ganska full...hur eller hur, min telefon spärrades, så i morse chattade jag med min egen kollega och fick koden inläst.
Bra Frida!

Jag tror jag ska hålla mig till vin i fortsättningen. :)

Dagen har gått i lättjans tecken. Jag som inte brukar bli bakis har dragits med en envis huvudvärk större delen av kvällen.
I morgon är det jobb igen. 4-dagars vecka, najs.

Ta ta, for now!


Kommentarer
Postat av: Daniel Ernstson

Blåbärsvodka låter fan inte helt bra alltså, det skriker "drick mig, drick mig!!!"

2007-12-17 @ 17:27:42
URL: http://theernst.blogspot.com
Postat av: F

Det var sjukt gott.

2007-12-17 @ 18:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0