Fredagkväll.

Kanske tror du att jag sitter i soffan med datorn i knät och mjukiskläder, slappandes efter en hård veckas arbete?
ICKE! Jag sitter på jobbet och häckar i 3 timmar till. Verkligen jätteupphetsande..
Förvisso sitter jag och blänger in i en dataskärm, men sittandes på en kontorsstol, och definitivt utan mjukiskläder.
Urk. Men jag ska inte klaga. Det är jättelängesedan jag jobbade en sen fredag.
Men jo, det suger. Ganska rejält faktiskt.
Helst som folk droppar av titt som tätt.
Idag blir det nog ingen dust med soffan. Vet inte riktigt när jag ska hinna med allt jag hade tänkt mig.
Om jag blundar när jag kommer in i vardagsrummet kanske den inte är kvar?
Borta, bara sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0