Fullt ös medvetslös

Hade varit ute en sväng och döm om min förvåning när jag ser att det är fullpackat med diverse snorvalpar utanför min port.
Då fick jag också kryssa likt ett fartyg som undviker grund, för att kunna ta mig in på min innergård.
Slänger ett öga bortåt nattklubben en 20 steg bort, och ser att där kryllar det verkligen av folk.
Då kom jag på. Ajuste. Det har ju varit rugby idag, och efterfesten hålls på nämnda nattklubb.
Ska upp och jobba 06.30 i morgon, så kan jag inte sova för allt oväsen, så är det en och annan gymnasieelev som ligger brunt till.
Min kära telefon har slut  på batterier.  Laddaren på jobbet. Den enda telefon som fanns att tillgå var min gamla Nokia. Fanns en anledning till att jag kasserade den ungefär ett halvår gammal. Man får typ stampa på "ok"-knappen för att den ska funka att trycka ner. Ringer folk kommer de inte fram, har jag fått höra.
Nåja.

Nu: Fortsätta äta wasabiärtor och chili-cashews tills tungan krullar sig likt ett presentsnöre.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0