Lördageftermiddag

Sitter här i soffan och tar igen mig.
Ovanan att försova sig håller i.
Vaknade i morse 10:03 och insåg att det släpet jag för dagen bokat skulle hämtats för 3 minuter sedan. Satan.
Arg blev jag också, och ringde mitt shoppingsällskap och tänkte fråga varför i hela friden ingen ringt och väckt mig.
När det svaras yrvaket i andra änden inser jag att det tydligen inte bara är jag som ägnar mig åt att vara sjusovare.
Nåja, det blev slutet gott, allting gott ändå. Nu är det dock ännu mer grejjer som tar upp massa plats.
Man får, för att citera pappan i Ebba och Didrik, "vada som en stork" över saker och ting här hemma.
Hur otroligt det än kan låta så funderar jag på att ta en liten lur. Det tar på krafterna att försova sig.
Sen är väl planerna att snacka lite skit och klyva ett glas vin eller tre.

Ta ta, for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0