Moahaha...

Frida vs. Hörnsoffan 1-1!
Jojomensan, kvinnor kan! Fick hit en hörnsoffa som har stått och skräpat i tre delar i lägenheten nu i flera dagar.
Detta har gjort det en aning (bara en aning) svårt att ta sig fram...Idag gav jag mig fan på att sätta ihop den.
Problemet är att jag har en soffa innan, som är något i hästväg. (Hur i helvete lyckades vi bära den en gång i tiden, J?) Kan inte förstå att en tvåsitssoffa kan vara så jävla otymplig. Just nu har jag således två soffor i mitt vardagsrum. I morgon (kanske) ska jag ge mig i kast med den andra soffan. Jag får ta på mig skor, för att försöka förflytta den iklädd enbart strumpor var inte att föredra. Fötterna spekade loss på min hala parkett som vore jag Bambi på hal is. Frida på hal parkett snarare..
Så just nu är det Frida vs. Gamla soffan 0-1.

Det hela firade jag med en Twix och att (oplanerat) ta en lång powernap i soffan på ca. 1,5 timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0