Resultat.

Jodå, det smakade bra. Det tyckte även mina fyrbenta gourmethundar, som ger maten betyget 4 lortiga tassar av 4 möjliga.

Om man skulle summera helgen då.
Fredagen bjöd på en relativt tidig hemgång från jobbet. Därifrån flaxade jag ner på stan för att inhandla ett cykellyse, bland annat. Ja, det var på tiden...ren tur att jag inte blivit "fångad" än.
Kvällen bjöd på filmtittande. Om vi säger såhär, det är väl inte en film jag kommer att titta på igen. (Förlåt, men den var faktiskt inte bra.) 
Lördagen jobbade jag natt, om nu någon har lyckats missa det.
Igår var det en slappardag. Jag minns inte ens vad jag gjorde, så förmodligen tog jag det väldigt passivt.
Jag har varit ledig idag också, inte helt galet. Jag hade massa saker jag hade TÄNKT att göra (tråkiga saker) men nja, det blev som det blev med det.
Vilket intressant uppdatering, nah?


Kommentarer
Postat av: Marie

Bra med cykellyse!! Kanon!
Själv höll jag på att åka på böter i ja, när var det nu.. jo, i fredags.. Mina instinkter sa till mig sväng höger, vad gör jag.. jo, jag svänger vänster hamnar då efter en "tanta" som kööör så sakta... borta vid skolan ser jag en suspekt man som står och hänger mot en lyktstolpe, och vem är det... jo det är en rackarns farbrorpolis. Som den fartsyndare jag är tackar jag nu damen/tanten i bilen framför. Ps. jag åkte alltså inte fast!!

2007-11-13 @ 12:40:54
URL: http://minnemmi.blogspot.com
Postat av: Frida

Ödet Marie, ödet! :) Så går det när man kör för fort!

2007-11-13 @ 15:53:54
URL: http://fridakristine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0