Högsommar?!

Nåja, vi ska inte överdriva.
När jag begav mig till jobbet idag cirkus 08:15 hade jag sett till att utrusta mig väl med tjock jacka.
Jag hade nämligen lördagens rent ut sagt skitkalla morgon i färskt minne.
Döm om min förvåning när jag håller på att smälta bort.
Helt vindstilla och gassande sol, som vore det, tja, september iallafall.
Att det ska vara så sabla svårt att klä sig rätt..

Jag får erkänna att det var ganska skönt att sitta ute när solen faktiskt värmde lite.
Man får passa på innan det blir snöstorm och 15 minusgrader.
Veeee!

Nyss:

image1

Kommentarer
Postat av: Andreas

15 minus ska det vara nått det? :P Det är det nästan i augusti här ;)

2007-10-22 @ 16:26:36
Postat av: Frida

Jag vet, jävla eskimå ;)

2007-10-22 @ 19:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0