Jahaja.

Blogg?
Ni ska bara veta vilken hatkärlek jag hyser till fenomenet "blogg."
Jag tycker jag har varit duktig som har härdat ut så länge UTAN att börja blogga, men efter diverse påtryckningar ska jag ge det ett försök. Att man måste vara duktig och uppdatera hela tiden, det är det som skrämmer mig lite.
Jag är som far min. Det är inte det att det är jobbigt, utan det är själva tvånget.
Nåja, jag hoppas ni är nöjda nu. Jag LOVAR att jag ska göra mitt bästa för att uppdatera ofta....eh.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Daniel Ernstson

Äntligen! Detta skall bli spännande, jag vet hur det känns jag var ytterst tveksam till att börja blogga. Det känns som att det bara är dryga människor som gör det, men tänker man så så kommer det ju inga sköna bloggar! men nu finns det ett par inom detta bygge, så lycka till! en läsare har du i alla fall!

2007-10-22 @ 09:29:00
URL: http://theernst.blogspot.com
Postat av: Anonym

Välkommen i bloggvärlden! Kul att du inte kunde motstå påtryckningarna ;)

2007-10-22 @ 14:42:29
Postat av: Frida

Tack tack Daniel =) och du...vem du nu är!

2007-10-22 @ 15:44:58
Postat av: Klara

Det var jag... blogg.se la inte in namn o adress serru... :)

2007-10-22 @ 16:27:30
URL: http://www.klaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0