Summering av helgen (bättre sent än aldrig)

Fredagen inleddes med jobb till 19:30, mycket roligt!
Sedan var det inte mer än hem och vända innan jag fick ta på mig jackan, gå till närmaste take away, för att sedan styra stegen mot Maries lya för utfodring och slötittande på Idol.
Det började oskyldigt med Coca Cola, men ganska snart korkades en flaska rödtjut upp.
Sedan kom ett styck Marie-sambo hem, och "Sanning och Konsekvens" halades fram.
Mycket intressanta saker avhandlades!
Detta krävde ju ett intag av mer alkohol, och det var inte utan att jag var lite rund under fötterna när jag lurvade hem vid 01-hugget.

Lördagen inledde jag med att valla Annica på stan och göra av med pengar.
När klockan slog 12.00 inleddes en massiv matkoma utan dess like på Thai Silk.
Vi skulle till Maxi för att inhandla förnödenheter inför kvällen, och kom fram till att det var lika bra att ta det direkt, hade man åkt hem för att hämta andan hade man säkert somnat bums.
Sedan blev jag avlämpad vid hemmet för några timmars frizon.
Damerna anlände i punktlig tid och det korkades upp direkt, inget att hålla på.
Jag blev ganska bitter då jag upptäckte att vinet jag köpt var mousserande! Bah!
Detta faktum gick ej att finna någonstans på flaskan. Nåja.
Marie (notera: inte samma Marie) fegdrack och hånades för detta.
Inte helt oväntat avvek hon när vi andra begav oss ut i natten.
Det var mycket trevligt!

Söndagen spenderades hos en vän, hans nya sambo och deras dobermann.
Kanelkringlan var inte helt tillfreds (vilket kan ses på bilden nedan) med att 45 kg dobermann slängde upp sin stora skalle på henne, men hon fann sig ganska snart och de tu sussade sött i soffan.


image8

Sammanfattningsvis, en mycket trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Den andra Marie

Pft..
Fegdrack..vänta du bara!

2007-11-01 @ 15:59:03
Postat av: Frida

Vänta på vad? =)

2007-11-01 @ 19:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0