In your face, SAS!

SAS har försökt sätta käppar i hjulet för mig med min resa till valpen. Inte medvetet, men ändock!
Paniken spred sig i lägret när det framkom att jag inte alls kunde vara ledig den nämnda onsdagen, pga bemanningsbrist. Men tack vare en UNDERBAR! kollega som var mitt sista hopp angående byte, så fick jag den dagen ledig. Weee-hoo!
Fort som ögat bokade jag min biljett och kastade mig på telefon för att även boka på hunden. Fick prata med en sävlig med trevlig norrlänning som sade att bekräftelsen på om hunden fick följa med kunde ta upp till ett dygn. Om man inte fick ta med sig den bokar de om en till ett annat flyg...ja, vilket då, tänkte jag, det finns ju inga andra.
Men! Efter pålagt samtal fick jag efter 5 minuter(!) detta:

image28

Snyggt jobbat, SAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0