Men vadfan?!

..Vad är det för fel på vädret nowadays?
Snålblåst, mulet, kallt, och regn. För satan.
Men enligt väderoraklet Wolfgang Röder på Aftonbladet ska detta tydligen vara bra. En kylig vår ökar chanserna för en torr och fin sommar. Okej, om nu så blir fallet så ska jag gladeligen stå ut med vädret, ska ge mig ut i blåsten med ett leende! Ja, nu tog jag i.
För övrigt så spås sommaren bli varm och över genomsnittet vad gäller värme. Iallafall från den sista tredjedelen av juni. Midsommar spås blir 50/50 vad gäller möjligheten, eller ska jag säga risken, till regn.
Så nu vet ni.
Allt detta då enligt väderoraklet Wolfgang. Jag hoppas innerligt att Wolfgang har rätt.
Hade han fått välja hade han dock tagit semester från mitten av juli och framåt. Well tack för den, för alla oss som har tidig semester. Men normal sommarvärme duger för mig, allt är bättre än det pisset som var förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: Anders

Har Wolfgang fel kommer nog Wolfgang att behöva rektoskopi-läkare som får dra ur min leriga känga ur Wolfgangs bakre delar.. Sommar åt folket, hoppas den blir bra!

2008-04-18 @ 23:35:01
URL: http://slakteri.blogspot.com
Postat av: Johan

Mja, jag tycker vädret har varit rätt OK såhär i början av "pappaledigheten".

(Wolfgang röker crack)

2008-04-20 @ 21:30:08
URL: http://grebom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0