Cherrycoke!

Såhär är det.
Jag dricker inte läsk. Aldrig eller ytterst sällan. Coca cola och dylika "cola"-drycker är en styggelse.
Satt och surfade lite på Gray's webshop, då jag till min glädje såg Cherry coke. Det är ju på ett ungefär sådär, det godaste som finns. Kanske rimmar lite dåligt om man inte dricker läsk och definitivt INTE cola, men inget undantag som inte bekräftar regeln, så är det ju!
Vet att cherry coke finns här i sta'n, men jag fundilerar ändå på en beställning.
Finns även t.ex. Pepsi med smak av "strawberry and cream", det låter tillräckligt rubbat för att jag ska tycka att det är gott. :-)
Kom till min fasa nyss på att jag har tvätt-tid i arla morgonstund i morgon, så jag beger mig mot sängen pronto.
Over 'n out!

Kommentarer
Postat av: Johan

Pip förbi videobolaget, de saluför de märkligaste av drycker bla den bajs-smakande cherrycoken... uscha!

2008-02-16 @ 16:07:22
URL: http://www.grebom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0