Merf.

"Blogga meeeeeeeeeeer!"
Blogga själva era lata skrällen! :)

Först och främst, en offentlig ursäkt:
Anders, förlåååååååt!
Anders har köpt alkohol till mig och släpat den genom hela stan till jobbet.
Hoppas du genom denna offentliga ursäkt kan förlåta mig.

Jag har inte riktigt ro att blogga när jag sitter på jobbet (kooonstigt)

Idag efter jobbet kommer jag att få stressa ihjäl mig för att hinna göra det jag ska innan jag ska vidare.
Hade inte behövt stressa om det inte vore för....
Så, nu fick du en känga offentligt, hoppas den smakade bra.

Kommentarer
Postat av: Anders

Fyyyy. Att du bara vågar utsätta min för denna hemska fysiska press. Visste du inte att motion är satan själv? =)

2008-02-08 @ 09:31:39
Postat av: F

Gå skulle du ju ändå, men det var den extra tyngden som jag fick dåligt samvete för :-)

2008-02-08 @ 10:11:50
Postat av: Johan

Fight, fight, fight!

2008-02-09 @ 16:03:44
URL: http://grebom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0