Semester

Hög tid (Jo faktiskt) att börja planera sommarsemester.
Går allt som det ska kommer vecka 28 att spenderas i Spanien. Kära gamla Spanien.
Fuengirola som jag hittar bättre i än i min egen bakficka.
Dunnes, Bershka, handla mat på Mercadona, dricka snakebite och allt vad det nu kan tänkas vara.
Besöka Mijas och La Cala ska också göras.
Ska bli kul, men det kommer att bli en enorm flashback, förmodligen med rejält vemod..
För er som inte vet så har jag bott i Spanien en period.
Meeen! Boende ska hittas, vi ska hitta flyg, planera datum och ja, allt kringjobb.
Mitt resesällskap lämnar gladeligen över arbetet till mig. Något annat hade jag inte accepterat, jag hatar att inte ha koll på läget!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det låter superhärligt, eventuellt åker jag till England i början på juni, det kommer nog oxå att ge lite flashbacks och vemod... ;-)
Och du, STORT GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!!! Många kramar

2008-02-18 @ 13:21:36
URL: http://minnemmi.blogspot.com
Postat av: Marie

Hejhopp! Vad händer?! har din blogg gått i ide?! ;-)Kramis kramis

2008-03-19 @ 08:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0