Ve och fasa!

Bortgjord!
Eller ja, kanske inte riktigt, men nära på..
Detta nedan är ett inlägg från ett forum:

En olycka kommer sällan ensam. :lol:

Åkte hemifrån idag utan mitt passerkort till jobbet, det händer i stort sett aldrig.
Jag visste att min kollega T jobbade, så jag slängde iväg ett sms till henne innan jag åkte hemifrån att hon kan komma och släppa in mig om 10 minuter. Hon har alltid sin telefon med sig.

Ringde när jag kom fram - telefonsvarare direkt.
Jaha, vem jobbar mer? Kommer på två till..men jag har ingens nummer i min telefon, då den telefon jag för tillfället har är en reservtelefon till min "vanliga".

Söker på Eniro på den första - får fram ett jobbnummer hon inte använder.
Söker på den andra - får fram ett hemnummer endast.
Försöker maila via min telefon, men den har inga inställningar.
Ser ingen i hela j*vla byggnaden. Det blåser. Misär! :lol:

Till slut får jag göra det jag hoppas att slippa - d.v.s. ringa till kundtjänst där jag jobbar och be dem maila till mina kollegor så att de kan komma ner och öppna.

Så att...ja! Det blev lite tokigt.

Kommentarer
Postat av: Johan

Låt mig gissa, det var inte ditt fel att du inte kom i tid?!

=)

2008-02-04 @ 16:32:11
URL: http://grebom.blogspot.com
Postat av: F

Den här gången får jag kanske ta på mig det! :-)

2008-02-08 @ 08:59:54
Postat av: Daniel.ernstsin

Smart att ringa kundtjänst... det hade fan inte jag kommit på!

2008-02-10 @ 21:57:36
URL: http://theernst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0