Wtf?

Jahaja!
Helg...igen?! Heeelt sinnessjukt. Jag förstår inte.
Eller ja, helg och helg...enl. kalendern är det det men jag jobbar lördag (sent gifvetvis)
Laddar istället för nästa helg, främst för bowlingturneringen som skall ta plats.
A, om du läser detta, läs inte nedan. :-)
Det gäller att punktmarkera sina motståndare, och man är aldrig starkare än den svagaste länken...Det gäller att hitta de svaga punkterna. Jag och min lagmedlem har haft djupa diskussioner angående detta, och jag börjar svagt skönja att jag kanske valt fel lagmedlem. A som är en klippa i alla lägen och aldrig stressar upp sig hade varit ett bättre alternativ misstänker jag. K, om du läser detta, om vi förlorar kommer det att heta "Det är inte mig det är fel på, det är dig!" Klart jag tar detta på allvar, det är mycket som står på spel. Inte pengamässigt eller så, men förlorar jag/vi, så får man tassa därifrån med svansen mellan benen.
K ja, som kommer på besök från Växjö [Väkkschööö], mycket trevligt!

I morgon jobbar jag också sent. Uff. I don't want to.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Bra blogg :-)

2008-02-14 @ 22:00:58
URL: http://wilmaekstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0