Det funkar sådär...

.....att surfa med trasig nätverkskabel. Det märkte jag hemma igårkväll.
Suck. Så nu måste jag pallra mig till affären och köpa en ny. Men som om inte det vore nog så finns det olika sorter. Sheeeeesh liksom..
På jobbet lät det såhär nyss, något nerkortat:

Jag: Johan, har du en nätverkssladd?
Johan: Ja. Men den använder jag själv. Haha.
Jag: Jaha.
Johan: Du får väl köpa en!
Jag: När då??
Johan: Ja inte vet jag! Dessutom vet du väl att det finns flera sorter?
Jag: JAHA?
Johan: Ja, en som är [bluttan-blaj] och en som är [bluttan-blaj]. Andreas vet vilken du ska ha.
Jag: Han vet det, bara så där?
Johan: Japp!

Så nu väntar jag med spänning på att Andreas ska komma tillbaka från sin lunch.
Jag är nämligen totalt handikappad vad gäller sladdar, kablar, kopplingar, etc etc...Kan bero på att jag är lite småskraj för elektricitet. Vem vet.
Får försöka uppdatera senare, om det gav resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0