Jobb-blogg

Just precis, sitter på jobbet, 4 timmar till närmre bestämt.
Vet ej om det var kabeln det var fel på, kopplade kabeln som sitter i moderskeppet direkt till datorn och sket i "den grå boxen" enl rekommendation från Tele2. Funkar nu. Min telefon funkar inte dock.
Ska ni ringa till mig får ni ringa på mobilen.
Min TV funkar inte heller. Misstänker att det är fel på programkortet för ibland får jag in vissa kanaler...typ 1an 2an, 4an, 6an...Men ibland låser sig även de...SUCK. Jobbigt.
Kanske är fel på boxen också?
Får väl se när man har energi att ringa om det.
I övrigt, mja, vet inte. Varenda helg så långt jag har schema är fulltecknad, vilket iofs är ganska bra, jag är en planeringsmänniska :-)
På tal om det, misstänkte att jag hade fått fel lön, mycket riktigt.
So I went a little GS (gnäll-skäll), och det hela uppdagades med en ursäkt. Mycket bra, det gäller att ha koll på saker och ting.
Nu funderar jag på att iallafall försöka göra lite nytta.
Idag känns det som "Är du på extra dåligt humör, tryck 5 för att komma till Frida".
Men men, nya tag!
Later, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0