Nackskott!

Japp, det borde utdelas till de idioter som fyrade av en hel harang med sprakande raketer förut när vi var ute, ca en halvtimme hemifrån. Tack för att mina handflator är helt sönderskavda av att försöka hålla emot en panikslagen hund, och ja, tack för att promenaden hem med en hund som försöker kasta sig in i portar, busskurer, allt som kan tänkas ge skydd, blev en fröjd.
Visst, vill ni skjuta kring tolvslaget på nyårsafton [31 december] så gör det då. Jag gillar det inte, men jag accepterar det. Idag är det 8 januari.
Mina såriga händer är inget emot det ni kommer att uppleva om jag får tag i er på bar gärning.
SKÄMMES!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vet vad du menar! Precis samma sak här, och det gör mig så förbaskad! Har inte kunnat ta undan Allis koja i garderoben än... Så fort det smäller drar hon till sin tillflyktsort och ligger där inne och skakar i flera timmar. Jag är ruggigt less på detta nu, förstår inte folk att hundarna verkligen lider?! Tyvärr har det varit så illa här att Allis inte ens vågat sig ut! Nu går vi många korta rundor så att vi alltid har nära hem till en trygg plats.

2008-01-09 @ 12:28:06
URL: http://minnemmi.blogspot.com
Postat av: Johan

Det måste ju finnas något sätt på vilket man kan vänja hundarna vid smällar och dyl?!

2008-01-12 @ 07:13:56
URL: http://www.grebom.blogspot.com
Postat av: Daniel Ernstson

Cut his head oFF!

2008-01-15 @ 10:48:40
Postat av: Marie M

Tjohoo där!! Allt bra?!
Hur går det med vår träff?! Är det någon som kan nångång fram över?! Kramis

2008-01-15 @ 20:20:24
URL: http://minnemmi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0