Nackspärr volym 2.

Uj uj, det var längesen jag bloggade...Satt och skulle i lördags, men då försvann all text för mig, så jag tappade sugen lite.
Nåja. Jo! Jag har nackspärr. Ja, igen. Hattjävlens fel.
Vi har ju en hatt på jobbet, som går runt, och för att bli av med den måste man sälja för 100 spänn eller mer i ett och samma samtal. Visst sålde jag, men inte för så mycket...Jag hade den ganska långt bak, den måste klämt åt någon nerv, för det strålar ut i axeln och armen. Skit också.
Dessutom har jag ont i mina ögon, som jag får ibland. "Är du trött?" är en fråga som har uppkommit ganska så ofta. Nåja! Det kunde varit värre.
För er som inte har hört talas om min vistelse i Gävle, så kan jag säga att det var mycket trevligt. Nu väntar jag bara på svar på ultraljudet, om det överhuvudtaget finns valpisar i magen. Det lutar åt det, tiken visar en hel del tecken på att vara dräktig. Wee! Spännande som attan.
Min uppfödare gillar utställningar, blir det nu en valp till mig så är det med skräckblandad förtjusning jag kommer att kasta mig in i utställningsvärlden. :-) Jag som aldrig har ställt en hund i hela mitt liv, men det ger sig nog det också får jag hoppas. Man ska inte säga för mycket än..
Jag vill ju ha en "blå" hane (blue merle) och det är tydligen den färgen som är minst populär.
Jaja, jag får väl ha en ful hund då. :-)
Helgen bjuder på samvaro i goda vänners lag på lördag, samt nattjobb i morgon. Kan vara ganska okej.
Vad mer? Jag vet inte riktigt. Nu ska jag jobba vidare med mina administrativa pryttlar.
Later, folks!

Kommentarer
Postat av: Klara

Har du blivit av med hatteländet än? Inte kul att du fått nackspärr igen! Vägra hatt!
Nackspärr är inget jag sucktar efter ovanpå nackontet jag redan har, så ve den som försöker pracka på mig den huvudbonaden. Idag har jag kommit så långt att jag kommit i paltorna. Igår låg jag mest och sov, helt slut. Känns som om febern gått ner nu - skönt! Blir allt hemma i morgon också, tänker INTE gå till jobbet för tidigt som sist. Hälsa alla!

2008-01-17 @ 12:00:37
URL: http://www.klaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0