Zzzzzz.....

Jobbar natt. Det ringer inte ett jota. Need to say more?
Jag är oerhört seg. Det har inte med tidpunkten att göra, ty detta är inte en ovanligt sen tidpunkt för min del.
Jag har fullt upp med att fokusera, och den där produktiviteten jag skrev om i förra inlägget är long gone.
Om 1,5 timme får jag gå hem. Eller ja, cykla. Utan lysen. Hoppas poliserna är upptagna på annat håll.
Vi ska cykla ut till yttre delarna av staden för galej i morgon. Jag har ett baklyse, den andra personen har ett framlyse. Då kom vi på att jag kan cykla precis efter, så ser det ut som en enda lång cykel. Smart va?
Om jag ändå orkade gå och hämta lite vatten...jag är törstig. Men näe.
Att jag sedan förmodligen ägnar mer energi åt att irritera mig på min törst än vad det kostat och gå de 20 stegen till vattenautomaten, det är en annan femma.
Nähä, nu ska jag...ja, vad ska jag göra? Räkna gatlysen på ölandsbron kanske.
Later, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0