Zzzz...

Lugnt på jobbet nu. "Plan B!" utbrister jag och kollar lyckligt på de andra. men inte det nä. Bara allmänt lugnt. Vad gör folk? Sitter de och kurar i sina stugor när vinden pinar utanför fönstret? Trotsar de blåsten och är ute och vandrar? Ringer hit gör de inte iallafall. Nåja.
Igår hade vi möte på Maxi. Med jobbet. Eller ja. Vi var oroväckande många från Team 5 på Maxi denna kväll.
Anledningen till detta var att Anders hade frågat om tips på kvällsmat, och någon smart jäkel (VEM?!) hade tipsat om hemmagjord pizza. Detta satte igång ett sug hos både mig och Johanna, och jag var tvungen att pronto bege mig till Maxi efter jobbet. Där träffade jag Anders som gick med scannande blick letandes efter ett färdigt pizza-kit ("Det ligger i deli-disken") Mötte också Ingrid "ska nog bara ha lite bröd" Klangh.
Jag känner mig oerhört efter, men oh my GAWD så smidigt med färdigt pizza-kit.
Dagens citat btw "Gäller Passport på Gotland?" Hahahaha! Stackars Emma..Jag är förvisso också f.d. ö-bo, men det hindrar inte mig från att mobba henne lite.
Bild från igår, kollar ni riktigt noga ser ni att Anders har en stor jävla smålands-sylta i sin kundkorg.


Kommentarer
Postat av: Klara

Smålandssylta som är sååååååå gott! Skiva, lägg på macka och dekorera med rödbetsskivor - mumma!

Btw - så söta ni är! Vem tog bilden?!

2008-06-15 @ 12:46:41
URL: http://www.klaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0