A sunday @ work.

Herre jössös, så många vi är på jobbet idag. Som en vanlig vardag fast ändå inte. Det är mysigt.
Haha, jag såg minsann schlagern igår. Vilket magplask.
Jag har förresten kommit på att om man vill ha något gjort så KAN man faktiskt ta hjälp av andra.
Vi är ju tre glada peoples som ska till tyskland om 2,5 veckor. Mitt förslag att ta färja till Helsingör tokdissades "för det tar ju flera timmar extra!" Sedan NÄR tar det "flera timmar extra" att ta en färja som går var tjugonde minut? Nåja. Jag fick faktiskt vika mig för idéen att ta bron istället.  Det blir nog bra, detta.
Min förmodade semester 19 juni 15.30 föll platt till backen, jag inser att jag av någon skum anledning har önskat att jobba midsommardagens natt, HUR dum får man egentligen vara.
Så jag går på semester 02:00 lördag natt, whoppi!
Men det är bara att stå sitt kast.
Allt går bra med valpskrället också, btw.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar eller adda mig på msn: [email protected] :)

2008-05-25 @ 15:44:29
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: Daniel

Sedan NÄR tar det "flera timmar extra" att ta en färja som går var tjugonde minut?

Kanske sedan bron är på vägen och alltid finns där, och det faktum att färjan går från sverige till NORRA danmark så att man måste köra åt fel håll... Kanske?

2008-05-26 @ 14:27:16
URL: http://theernst.blogspot.com
Postat av: Daniel

Sedan NÄR tar det "flera timmar extra" att ta en färja som går var tjugonde minut?

Kanske sedan bron är på vägen och alltid finns där, och det faktum att färjan går från sverige till NORRA danmark så att man måste köra åt fel håll... Kanske?

2008-05-26 @ 14:27:39
URL: http://theernst.blogspot.com
Postat av: Karl

"Sedan NÄR tar det "flera timmar extra" att ta en färja som går var tjugonde minut?"

Sedan innan Dacke-fejden. (Troligen innan dess också)

2008-05-29 @ 14:43:31
Postat av: F

Daniel!
Personen i fråga menade att själva färjan tog så mycket längre tid. Men det tar inte flera timmar att åka en färja som går var tjugonde minut.

Kalle!
Jag har rätt denna gång, precis som jag alltid har.

2008-05-31 @ 15:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0