NU ÄR HAN HEMMA!

Eller ja igår.
Allt har gått fantastiskt bra, han är verkligen så stencool!
Först åkte vi bil i 1,5 timme, sen flyg..vi kom till flygplatsen och skulle checka in, genom säkerhetskontroll med en väska i en näve och en hund i andra, och saker i fickan som höll på att ramla ut. Jag var svettig och uppjagad som en gris, men han på min arm tog det hela med ro. ;)
Sen lade han sig vid gaten och somnade, trots massa "ooh" och "aaah" runt honom. Väl på flyget var det trångt och jäkligt, och han låg mer innanför än utanför sin väska, men han tvärsomnade och jag fick väcka honom när vi skulle gå av, han vaknade inte ens när vi landade..
Väl framme hade han fått smak på sin väska och tänkte minsann inte gå ur, i ankomsthallen låg han och sov medan jag väntade på mitt bagage.
Han sov sedan gott på min soffa hela kvällen.
Idag fick han träffa sin "syster" Ariel. Han tog det hela med ro, men hon var mycket konfundersam till en början, helst då han försökte snutta på henne. Hon frös till osäker på vad hon skulle göra. Hon har ju aldrig haft valpar samt att hon är kastrerad, inga modersinstinkter där inte. :)
Men de har lekt, faktiskt, och de ligger gärna nära varandra i soffan. Han följer efter henne när han får tillfälle, Ariel är helt slut, stackarn, haha!
Bussar,bilar,cyklister,spöregn, ja, han tar allt med ro.
Han gillar dock att leka med sånt han inte får leka med, såsom mitt hår och toarullar,,men men, det tar jag gärna.
Så, välkommen hem Jetson!

Kommentarer
Postat av: Anders

Snart 20 dagar sedan och ingen bild på kraken.. Frido då :)

2008-05-19 @ 21:07:45
URL: http://slakteri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0