Teamfezt.

Igår var det "teamdag".
Dagen började med teambuilding ute på Kolboda. Där stod vi med gassande sol i ryggen  och kisande ögon och lyssnade och förfarades. Jag hade lagt in mitt veto att jag INTE vill deltaga i några balansövningar, sen jag fick min hjärnskakning är min balans under all kritik "..och så börjar vi med en balansövning" säger instruktören. Fan.
Men, det gick bra det också.
Dagens pris som klätterapa går till Emma. Notera att det står "Gotland" på hennes byxor. Hon pilade fram och tillbaka över den smala vajern som vore den flera meter bred. Är väl så när man är från Gotland kan jag tro. Man gör nog sådant på sin fritid. Så måste det vara. image29

Dagen fortsatte med sedvanlig fest hemma hos Henke. Som det alltid har varit, och förmodligen alltid kommer att vara så länge han jobbar i Team 5 åtminstone.
Teamet fortsatte att briljera genom att lyckas samarbeta och brassa på en rejäl omgång tacos. (Tak-ås enligt Johan)
Trots avsaknaden av hårda skal (!!!!!!!!!) funkade mjuka faktiskt helt okej.

image30

Som vanligt hade vi en del inkräktare på festen, gamla femmor så att säga. Kul att se er, känns som gamla goda tider när vi alla var samlade. *snörvel*
Titti här t.ex.

image31


Sedan pilade vi hem till Titti för att hämta Singstar. Det var roligt, jag är tveksam till att grannarna höll med, men såhär kunde det se ut.
Titti spöar skiten ur Daniel:

image32


Sen hade jag en hel hög med bilder, men min telefon beslutade sig för att dö, och valpen har ätit upp laddaren.
En vacker dag så.
TACK! team 5 för en superrolig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0